Závěrečná recenze – Touha po ničení

Závěrečná recenze – Touha po ničení

Finals nabízí vzácnou novinku v kompetitivním multiplayerovém žánru a podporuje kreativní strategie nemožné v jiných titulech kvůli masivní devastaci životního prostředí, fyzikálním nebezpečím a arzenálu exotických gadgetů. Střílečka z pohledu první osoby se odehrává uprostřed digitální herní show, kde různé počty tříčlenných týmů bojují o peníze ve formátu zaměřeném na objektivy. Finále nelze předvídat tím nejlepším způsobem: události herních show, jako jsou meteorické roje nebo orbitální lasery, překreslují dříve uložené cesty, proměnné na mapě, jako jsou pohyblivé plošiny nebo zavěšené konstrukce, mohou zakrývat cíle a nejlepší obranné plány vašeho týmu jsou často přerušeny, když výbušniny zničí. budovy kolem vás.

Vývojář Embark Studios předvádí své mistrovství v Unreal Engine s nádherně osvětlenými, plně zničitelnými návrhy úrovní, s nimiž je neuvěřitelně zábavné manévrovat. Čtyři mapy při spuštění: Monako, Las Vegas, Soul a Skyway Stadium – vyžadují odlišné strategie a obsahují náhodné prvky, díky nimž je každý zápas působivě dynamický. Můžete načíst mapu a najít ji ve výstavbě nebo k nepoznání, například když písečné bouře pokrývají Vegas masivními písečnými dunami.

Hra má tři unikátní třídy: Heavy, Medium a Light. The Heavy může být vybaven raketovým granátem, plamenometem, energetickým štítem, masivním perlíkem nebo lepicí pistolí, která uživateli umožňuje vytvářet dočasné stěny a kryty. Mody jsou velmi podobné podpůrné roli a obsahují možnost vybavit léčebným paprskem, automatickou věží, klouzavými systémy, skákacími podložkami a defibrilátory pro rychlou reanimaci. A konečně třída Light se specializuje na procházení hákem a různé nástroje pro neviditelnost. Každá role je uspokojující k prozkoumání a nabízí četné možnosti pro nouzovou hru. Když vidím skvělé synergie, jako je vytlačení Cashout – cíle podobného bankomatu – na druhou stranu arény pomocí rakety Heavy k odražení těla přes dobře umístěnou plošinu uprostřed skoku, cítím se energický a zvědavý. V konečném důsledku je týmová spolupráce rozhodující pro úspěch ve finále, protože s těmito výkonnými sadami vybavení je strop dovedností mnohem vyšší.

READ  Overwatch 2 oznamuje novou hru Tank Hero, Ramattra

Je neuvěřitelně uspokojující přerušit pokus nepřátelského týmu ukrást cíl (zařízení podobné bankomatu) odstřelením země pod nimi paprskem RPG nebo C4 a přepadnout je, když nečekaně klesnou na nižší úroveň. Na druhou stranu se můžete vyhnout riskantnímu pádu dobře načasovaným granátem a vytvořit tak provizorní podlahu nebo most tam, kde předtím žádný nebyl. Reaktivní strategie s vysokými sázkami podporované fyzikálním systémem mi připomínají rychlá rozhodnutí, která definují nejlepší bojové hry.

Ignorování současných multiplayerových trendů má The Finals silné ukazatele zdraví, dlouhé doby znovuzrození, vyloučení více slotů pro zbraně a nedostatek dostřelů pro většinu zbraní. I když je použití železných mířidel na větších zbraních, jako je lehký kulomet M60, někdy obtížné, protože značky zarovnání optiky mi zakrývají výhled, obdivuji oddanost Embarku k modernosti s těmito volbami, protože posilují zaměření na nástroje, ničení životního prostředí a kreativní strategie. které vznikají průnikem těchto rysů.

Ve hře s tolika dobře navrženými funkcemi je však použití hlasové práce generované umělou inteligencí pro převod textu na řeč v Embarku nepřitažlivé. Postavy z herních show vypadají přinejlepším věrohodně, ale obecně je zklamaly jednonotové výkony a průměrné psaní. Navíc jsem několikrát slyšel opakované hlasové řádky, takže vývojářské použití generativního umění do značné míry ztratilo smysl.

Je pozoruhodné, že kosmetické mikrotransakce jsou poměrně drahé a poskytují robustní přizpůsobení postavy. Ať už získáte nový skin prostřednictvím Battle Passu nebo jej zakoupíte v obchodě ve hře, můžete vybavit různé části oblečení a spárovat je s jinými díly. Navzdory pomalému postupu Battle Passu, který, jak doufám, bude v budoucnu vylepšen, je díky smíšené povaze odměn vzrušující.

Finále mi v roce 2023 poskytlo některé z mých oblíbených multiplayerových momentů. Ať už se aktivně zapojuji do vertikálních bojů nebo vzrušeně šplhám po střechách na cestě k dalšímu cíli, procházení prostředí je neuvěřitelné a vzrušení z toho, jak ze země mizí. pod mýma nohama nikdy nezestárne.. V roce plném převratných vydání videoher je The Finals dalším vrcholem.

READ  Starfield bude mít „NASA-Punk“ estetiku • Eurogamer.net