Recenze Sail Forth (Přepnout eShop)

Pořízeno na Nintendo Switch (z ruky/není součástí dodávky)

Oříznout plachty a ukotvit vrátek, protože Čtvrtá plachta Spustil se bez varování na Switch. Tato relaxační hra na průzkum vtáhne hráče do oceánu plného svérázných místních obyvatel a dokonce i svérázných postav. Ti, kteří hledají realismus ve své hře s plachtěním, najdou lepší možnosti, ale Sail Forth má nepopiratelné kouzlo, které vás vtáhne hned od začátku.

Sail Forth začíná tím, že se kapitán Toot probouzí na jejich poškozené lodi se slovy zkázy přenášenými zářícím světlem na obloze. Během několika okamžiků se řítí přes vodu, rekrutují nové námořníky pro svou věc a nakonec budují flotilu lodí pod jejich velením. Navzdory slibné úvodní scéně s příběhem, který zachraňuje svět, byl tento koncept rychle opuštěn pro to, na co se hra zaměřila: bezcílné bloudění.

Po celou dobu našeho působení v Sail Forth nám to připomínalo někoho, kdo přebíral procedurálně generované základy No Man’s Sky A dejte to Wind Wickerestetický -eque cel-stínovaný. I když je spousta pirátů, kteří bojují, ať jste kdekoli, většinu hry strávíte putováním po mořích, přecházením od biomu k biomu, abyste našli temnotu naznačenou mluvící hvězdou v úvodu. Oceány se vám pomalu otevírají a odhalují další příležitosti k bitvě nebo plnění požadavků podivných lidí, kteří žijí na náhodně generovaných ostrovech.

Recenze Sail Forth – snímek obrazovky 2 z 5

Mapa Deepblue se pomalu otevírá s oblastmi, které musíte objevit, než k nim budete moci rychle cestovat. Někdy vám postavy řeknou o orientačním bodu, který ho označí na vaší mapě, ale častěji při průzkumu objevíte části mapy, které vás dovedou k dalšímu důležitému bodu na vaší cestě. Je trochu zklamáním, že svět se mimo vyhrazené oblasti zdá sterilní a prázdný, takže vám nezbývá nic jiného, ​​než mezi nimi rychle cestovat. Bylo zábavné, že jsme mohli jednoduše plout z jednoho konce mapy na druhý, ale měli jsme pocit, že hra nemohla zvládnout zátěž skutečně otevřeného světa.

READ  Bez legrace, PlatinumGames uvádí na trh Nintendo Switch hru Sol Cresta

Pohyb vyžaduje věnovat pozornost směru větru a umožnit mu, aby částečně nasměroval vaši cestu. Pokoušet se plout proti větru je technicky možné, ale frustrující pomalé, a je to vlastnost, nikoli chyba hry. podle adresy, navigace je to, pro co zde nabíráte nábor, a navzdory elegantnímu vzhledu je plavba lodí na Sail Forth realističtější než mnoho jiných her, které vám daly velení. Pokus o navigaci mentalitou nejkratší cesty k vašemu dalšímu cíli vás nejen zpomalí, ale také způsobí, že promeškáte důležité okamžiky ve hře. Když narazíte na ostrý protivětr, nejlepší možností je upravit plachty a změnit kurz, abyste viděli, jaké další překvapení vás na mořích čeká.

Recenze Sail Forth – snímek obrazovky 3 z 5

Když už mluvíme o chybách, Sail Forth není bez škytavky. Většina z nich je relativně malá, jako je koktání snímkové frekvence nebo vaše loď, která se vynořuje vysoko ve vzduchu, když se přesunete do nové části mapy, abyste se o chvíli později zřítili do vody. Nejhorší chyba se objevila, když Joy-Cony náhle přestaly registrovat vstupy na několik sekund, obvykle v nejnepříjemnější chvíli. I když to bylo vzácné, bylo frustrující být tak náhle vyřazen z pohodlného průzkumu.

Ačkoli to není těžiště hry, jsou chvíle, kdy je boj v Sail Forth zásadní. Piráti z klanu lebek a nevyhnutelná mořská příšera jsou občasnou překážkou, když zkoumáte Deadrockovu podivnou povahu, která jako by rozvířila moře. Na výběr je několik druhů zbraní, z nichž některé nabízejí větší dostřel nebo palebnou sílu. Většina bojů je pomalá záležitost, která vyžaduje, abyste dostali svou loď do správné pozice, než bude moci vyložit svůj náklad na vaše nepřátele.

Každá loď, kterou přidáte do své flotily, má jinou manévrovatelnost a umístění zbraní, což vám dává několik možností, jak těmto nepřátelům čelit. Některé směřují vpřed, zatímco jiné jsou po stranách vaší lodi, což umožňuje tradičnější bojový zážitek z lodi na loď. Kromě kosmetických možností, jako je barva a logo, které letí na vašich plachtách, je to hlavní způsob, jak si můžete přizpůsobit svou flotilu. Není neuvěřitelně hluboký, ale dodává tolik potřebné zvlnění, aby se Sail Forth necítila příliš jednotónová.

READ  YouTube Go již od srpna nebude k dispozici
Recenze Sail Forth – snímek obrazovky 4 z 5
Natočeno na Nintendo Switch (nainstalovaný)

Při průzkumu oceánů narazíte na pestrobarevné obsazení postav. Někteří vám nabídnou, že se připojí k vaší posádce, a udělují bonusy ke statistikám, jako je doba opravy lodi, rychlost útoku nebo rychlost plavby. Dá vám spoustu úkolů, jako je podávání svačin bojujícímu kuchaři nebo dávání krabice plné vzteklých včel náhodnému cizinci. Naším oblíbeným byl mořský slimák v lidském obleku, který nabízí každý stereotyp prodejce ojetých aut, když se k nám snaží dostat své zboží, ale je tu spousta zajímavých postav, které ožívají, když proplouváte Deepblue.

V uměleckém designu je zábava, která očividně vychází z her, jako je legenda o stínované linii Zelda. I když se žádná z postav nijak zvlášť nevyznačuje svým designem, pomáhají udávat tón a slouží jako účinná připomínka toho, že ke hře je třeba přistupovat s lehkovážnou myslí.

Tato zábava se vztahuje i na členy vaší posádky, kteří vás varují před blížícími se loděmi a dalšími potenciálními nebezpečími. Velká část jejich dialogů zní, jako by někdo dal tajemné námořní termíny do náhodného generátoru a spustil hru, chrlil věty, které nedávají tak docela smysl, ale přesto vyjadřují svůj smysl a přidávají na pocitu rozmaru, který je vrcholem Sail Forth.

Recenze Sail Forth – snímek obrazovky 5 z 5

I když to není dokonale poskládané a hravá povaha grafiky nemusí být každému po chuti, Sail Forth má proti tomu víc. Vizuály ve stínu cel vnášejí spoustu kouzla do jednoduchého, ale zábavného dobrodružství za průzkumem a objevováním. Ambientní hudba a zvuky vás vtáhnou do světa, i když jejich tvorbu trochu brzdí některé technické nedostatky.

závěr

Sail Forth není nejlepší hrou s otevřeným světem pro Switch, ale využívá procedurálně generovaný vzorec představený v No Man’s Sky a dává mu intuitivnější (a svobodnější) pocit. Vizuální stránka je odpočinková a efektní a téměř každá postava má ve způsobu podání velké kouzlo. Plavba je překvapivě zábavná i přes pár rušivých závad a mechanika stavby flotily má tak akorát dostatečnou hloubku, aniž by se cítila ohromující. Dobrý způsob, jak relaxovat, pokud jste rádi, že jedete s větrem.

READ  Únik kamery Pixel 6 Pro ukazuje na zabijácký snímač zoomu